Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kail | użytkownik

imię i nazwisko adresŁodygowice zarejestrowany25.03.2007 @21:18:44 ostatnio na stronie27.06.2014 @07:22:15
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kamilwrobel.pl
digarty182 komentarze5135 posty na forum15

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lynxlynx    16.06.2008 @15:40:26
spasiba
_______
Poniżej Krytyki http://www.digart.pl/zoom/4658104/Ponizej_Krytyki.html
>>>Matrix gwałci podprogowo<<<
folio http://lynxart.carbonmade.com/
~agapem    12.06.2008 @19:52:07
jego sprawa w sumie ;]
_______
"Chciałabym oderwać się od ziemi na chwilę, by powrócić i zacząć wszystko od nowa"

zapraszam do oglądania moich prac
~dpd    12.06.2008 @17:10:47
dzięki
~RudaIndywidualistka    12.06.2008 @13:39:24
Eh chciałabym mieć ogród, ale niestety nie ma jak :/
~RudaIndywidualistka    12.06.2008 @13:36:26
wybacz nie fascynuje mnie biologia...
~ewuncja    12.06.2008 @10:40:01
Dziękuje i zapraszam do przejrzenia innych fotek w mojej galerii Z checia zobacze Twoja galerie
~wadera    12.06.2008 @09:22:09
Dziękuje ślicznie
_______
I am pain
I am real. I'm not a dream
I'm the chain around your neck as you scream
http://www.wadera.uuuq.com/
~Dario2    10.06.2008 @00:00:28
dziękuję
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~c00z    09.06.2008 @18:45:01
nie ma sparwy:P
~MaryCzary    09.06.2008 @18:37:19
Taka argumentacja już bardziej do mnie trafia.
Pozdrawiam.
~MaryCzary    09.06.2008 @18:33:31
A mnie się wydaje, że NK to portal, na którym dodaje się zdjęcia ze spotkań klasowych, stare zdjęcia grupowe albo jakieś inne z życia szkolnego, jak sama nazwa wskazuje "klasa" i mam wrażenie, że festiwal muzyki filmowej się nie zalicza.
~c00z    09.06.2008 @18:30:30
pobaw sie panoramamaker 4 dobry jest tylko tez zalezy od zdjec bo potrafi zle obciac i wychodzi jeszcze gorzej
~vcx88    09.06.2008 @13:47:01
dzięki w zamian mały rewanżyk chyba bo widze tu bardzo ciekawą galerie
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~Zahara    09.06.2008 @13:45:19
Co kto lubi Dzięki za wizytę
_______
~bievalhir    07.06.2008 @22:55:54
dzięki
~miecia1    06.06.2008 @12:23:55
dzięki, wiesz nie liczę na oceny chcę się jedynie podzielić tym co robię więc jestem szczęśliwa jak ktoś chociaż zerknie na moje pracki
Pozdrowionka.
~paradoxis    02.06.2008 @18:54:51
dziękuję
~Thalion    29.05.2008 @17:56:15
Dzieki:D
_______
Portfolio: http://www.thalion.ovh.org
~Edwige    24.05.2008 @20:39:13
nie musi
~sadir    24.05.2008 @16:49:53
_______
There's a pleasure sure in being mad, which none but madman knows...
-PavelHubner    20.05.2008 @21:43:05
gdzies ty chlopie zawedrowal:D
zkomentowales jakies stare prace:P
~GregorP    20.05.2008 @20:58:51
6 minut
_______
http://www.aqq.komunikatory.pl - Gołe laski!
~ajwaj    20.05.2008 @12:24:23
Keine problem, cala przyjemnosc po mojej stronie :D
~Pankracy    18.05.2008 @16:59:31
nie - to akurat z Gorców...
ale z Grojca tez coś tam mam......
wieczorkiem powieszę... jak zdążę siąść do kompa
~sadir    17.05.2008 @17:36:00
thanks a lot
_______
There's a pleasure sure in being mad, which none but madman knows...
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt